Situació de risc! Necessito ajuda!!!
Hola, el problema que tinc és que hi ha una noia que m'agrada molt. Som amics des de fa molts anys, però l'any passat(1r de batxi) vam coincidir a totes les classes i vaig començar a sentir que jo volia algo més que amistat. Vaig deixar-ho corre perquè pensava que seria una cosa passatgera. Però aquest any tornem a coincidir a totes les classes i tinc molt clar que vull algo més que amistat.
Més d'un cop he pensat en dir-li el que sento, però alhora no la vull perdre perquè és una noia al·lucinant i no vull que es senti incomode amb mi si li dic el que sento i no es reciproc.
Fa unes setmanes a una festa de cumple d'una amiga en comú vam estar molt junts tota la nit, m'anava dient tot el rato que ens passesim el fum i tal, però al final no ens vam ni liar ni res. El dilluns seguent al insti no hem va dirigir la paraula en tot el dia, i fins que no va passar una setmana aproximadament no va tornar a ser la nostra relació normal com abans.
Això és el que em fa patir més de confessar els meus sentiments, que deixi de parlar-me i la nostre amistat acabi.
Merci per haver llegit la meva rellada mental :P
InterPersonal

Hola Al!
Segur que molts adolescents s'han sentit identificats amb la teva ratllada mental!
És normal que et faci por que la vostra relació d'amistat se'n vegi afectada, però pregunta't si val la pena assumir el risc de no ser correspost. Si això passés, no vol dir que automàticament la vostra relació d'amistat s'acabés, simplement hauríeu de redefinir com voleu gestionar-ho perquè cap dels dos pateixi. De fet podries dir-li que senti el que senti t'agradaria no perdre la seva amistat, ni que se senti incòmode en saber que a tu t'agrada.
Si vols estar una mica més segur sobre si és recíproc el que sents, podries intentar esbrinar-ho a través d'algun amic o amiga que tingueu en comú, o preguntant-li directament a ella si li agrada algú en aquests moments, per exemple.
Valora en quin punt estàs i si et ve de gust assumir ara aquest risc o prefereixes deixar les coses com estan de moment i gaudir d'aquesta incertesa, deixant que el temps i les situacions t'ajudin a veure-ho tot més clar.
Esperem que us vagi molt i molt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat