Mi llenco o no?
Estic enamorada del meu millor amic de la infància, li vull dir el que sento però tinc por de que tota la amistat que m'ha costat construir se'n vagi a norris. Ja que ell es molt tímid i m'ha costat apropar-mi. Quan tenia uns 8 anys els nostres pares es van distanciar i quan tenia mes o menys dotze el vaig tornar veure , i sento per ell el mateix que el primer dia. Hem viscut moments molt bonics que jo interpretaria com "som més que amics" i dons les meves amigues diuen que hem llenci, però no se que fer ...Estic desesperada que faig? (Tinc por de que tot s'acabi)
InterPersonal

Hola Underground!
És normal que et faci por, però pensa que si ens quedem igual probablement no passi res... tots sabem que declarar els nostres sentiments a la persona que ens agrada pot fer que la relació d'amistat que teníem se'n vegi afectada, que els sentiments no siguin correspostos i que es posi en risc el que havíeu construït. Però a vegades val la pena assumir aquest risc, i en el cas que ell no correspongui els teus sentiments podeu trobar la manera de gestionar-ho sense que cap dels dos patiu i redefinint la vostra relació d'amistat.
Valora en quin punt estàs, fes una llista de pros i contres de dir-li o de quedar-te com estàs, segurament t'ajuda a posar a lloc les teves i pors i decidir si vols fer-li front o no!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat