El meu millor amic
Hola molt bones! Donc us volia fer una pregunta que ronda pel meu cap i no se q fer.
Crec q m'agrada el meu millor amic i nose com puc esbrinar-ho. Al insti tothom diu q semblem novios perq ens passem el dia junts, barallantnos de broma, fent-nos abraçades... La gent giu que peguem molt.
La veritat l'altre dia quan em va obrir ell per whats em vaig alegram moltssim ja q jo no volia obrir-li aquell dia. També he somiat uns dos cops que es besabem i aixo... Sento moltes ganes d abraçarlo i donar-li petons... No vull semblar una obsesa ni res.
Doncs m'agradaria saber si m'agrada o no... Jo tampo se si le agrado a ell, com ho podria esbrinar? No vull preguntarli.
I si jo li agrades...? Que faria? Es el meu millor amic i no sé q faria sense ell...
A més soc una persona bastant pasional i no vull deixar-me anar, pifiar-la i q després no surti bé i no m'agradi lo suficient...
Estic feta un bon lio... AJUDAAA!! gràcies adolescents <3
InterPersonal

Hola annonim777!
Nosaltres no podem saber si t'agrada o no, aquesta resposta només la tens tu! El que t'està passant és força habitual, i el que va bé és donar-se temps i no precipitar-se, per anar descobrint el que sentim. Tot el que ens expliques són senyals que parlen dels teus sentiments, i sembla que de mica en mica van agafant forma. És normal que no vulguis pifiar-la, per això la importància de no voler córrer i anar escoltant els teus sentiments. No pateixis, perquè si t'escoltes, trobaràs la resposta ;)
Per esbrinar que sent ell, la millor manera és preguntar-li, però si de moment no vols fer-ho, pots intentar descobrir-ho a través d'algun amic o amiga que tingueu en comú, pots observar si et parla d'alguna persona especial que li agrada, etc.
Si finalment descobreixes que tu li agrades i els sentiments són correspostos, tots dos haureu de decidir si voleu que entre vosaltres dos passi alguna cosa més o preferiu seguir com a amics sense establir de moment una relació de parella. Vosaltres definiu què voleu, quan ho voleu i com ho voleu gestionar!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat