Tinc poor de pedre les meves amigues...
Hola adolescets,
M'agradaria fer una consulta perque em podeu resoldre el problema que tinc.
Ultimament les meves amigues em criden molt i queden a les meves espatlles... i no se que e fet malament, perque acas lis faig algo dolent? NO, lis he fet res dolent.
També fa poc, vam tindre moltes discusions amb mi i vaig estar un temps sense comunicarme amb elles peró despès em vaig adonar que si no vaig amb elles en el institut aniria sola, cosa que no voldria que em tornes a passar.
Pero per una altre banda si no vaig amb elles tornare a sufri bulling... cosa que no vull. I la meva pregunta es, que faig? Deixo de ser amigues seves o no?
Per tot aixó, us adjunto el meu problema.
Gràcies.
InterPersonal

Hola Ser o no ser aquesta es la questio!
Si són amigues, no t'haurien de cridar, no creus? Pots intentar parlar amb elles, o amb la que més confiança tinguis, a veure si podeu aclarir què és el que està passant.
De totes maneres, si veus que es fiquen amb tu o que et fan bullying, és molt important que ho expliquis a algun adult de confiança (professors, pares), per aturar aquesta situació. No oblidis que tu no estàs fent res malament, ningú sota cap circumstància té dret a cridar-te o tractar-te malament. No et quedis en silenci davant d'una situació injusta!
Si aquestes "amigues" no et convenen, busca maneres per ampliar el teu cercle d'amistats, per exemple, apunta't a alguna activitat on puguis passar-t'ho bé mentre coneixes gent nova, o relaciona't amb d'altres companys/es de classe!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat