sóc una tiraca?-.-
Holaa
molta gent sempre ma dit que segons les estadistiques sobre bellesa,soc guapa, pero mai m'ha agradat creuremo, tampoc e sigut mai la tipica noia q els nois li anaven al darrera, es a dir e tingut novios i sempre e agradat als q a mi magradaven, pero no res exegerat. Però ultimament m'estic donant conte de q moltes nois em comensen a tirar la canya i jo tinc novio i mel estimo moltiissim, pero ns... q varios tios em tirin la canya pues m'agrada i lo pitjor es q jo els hi segueixo el rotllo... se q no ho tindria q fer... pero penso en divertirme, i no res a veure amb q sigui infidel al meu novio...
InterPersonal

Hola ulletsblaus!
A totes ens agrada que ens diguin coses boniques i sentir-nos desitjades, però en tenir parella aquest joc pot ser perillós. Si tens parella i segueixes al rotllo a aquests nois pots fer que es confonguin les coses i si el teu nòvio ho veu, segurament li farà mal. Planteja't com et prendries tu que la teva parella fes el mateix si diferents noies li comencessin a tirar la canya.
Si tens dubtes de voler ara mateix una relació estable i prefereixes estar tontejant amb altres nois, hauràs de prendre una decisió sobre el tipus de relació que ara mateix vols.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat