No ho se
Estic enamorat de una noia, i cada dia parlem però no se si jo a ella li agrado ella es mes gran que jo i no se que fer per dirli que m'agrada jo vic a berga i ella a la seu
InterPersonal

Hola!
Com saps l'única manera de saber si li agradem a una persona, és preguntant-li directament o ajudar-nos d'algú perquè li pregunti.
Si parleu cada dia, entenem que entre vosaltres hi ha força confiança, i sabem que no és cosa fàcil parlar de sentiments, però si volem que passi alguna cosa diferent potser ens hem de plantejar fer el pas. No sé si teniu previst veure-us algun dia, però seria una ocasió perfecta per dir-li el que sents i preguntar-li si ella també sent el mateix. Planteja't, què és el pitjor que pot passar si li dic? I, què passarà si no li dic res i m'espero?
Tu sol trobaràs el moment per dir-li!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat