Triangle amoros
Hola, em dic blanca tinc 15 anys i tinc un problema d' "amor" ( pero dir-ho d'alguna manera).
Estic sortint amb un noi, portem uns mesos i amb mi es porta de 10. El problema és que (encara que ens coneixem des de fa 4 anys) no ens coneixem realment be, no tenim moltes coses en comú i per molt que l'estimo no crec que pugui arribar a funcionar.
Per altre banda hi ha el meu amor platònic.
Ens coneixem des de fa uns tres o quatre anys i ens portem be. Ho tenim quasi tot en comú, es porta super bé amb mi, amb els seus pares tinc una relació molt bona i a més per part seva se que que sent algu per mi.
Per molt que estimi a la meva parella no em puc treure del cap al meu platònic i cada cop que el veig el cor s'em posa a mil i les papallones volen per dintre meu.
Porto un parell de setmanes donant'li voltes al cap, i em faig preguntes del tipus:
<>
Això fa que tengui problemes per dormir. Em costa molt dormirme i em desperto milions de vegades de matinada.
e
Em podrieu donar alguns consells per aclararme els dubtes siusplau ??
Moltes gracies i molts petons.
InterPersonal

Hola C&C!
En aquests casos és important que et donis temps per reflexionar i valorar què és el que realment vols. Valora els pros i contres, i mira cap a quin cantó es decanta la balança.
Ens expliques que amb la teva actual parella no us acabeu de conèixer realment bé, perquè no feu alguna cosa per solucionar-ho? Fixa't que si no el coneixes bé, això complica la teva decisió i pot fer que idealitzis altres aspectes que veus en altres persones.
Només tu tens la resposta a quin és el millor camí a seguir, no tinguis pressa, i dóna't aquest temps del qual parlàvem per escoltar els teus sentiments i saber que vols fer!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat