No m'agrada com estic
Hola,
jo sempre he sigut molt prima, no tinc anorexia ni res però se'm marquen bastant les costelles i no m'agrada gens. Hi ha alguna manera perque no se'm notin tant?
Gracies
Laura Medrano

Hola!!
Em sap molt greu que diguis això de "no m'agrada gens". Realment el que et passa a tu és el mateix que els hi passa a altres nois i noies. Igual que aprimar no és gens fàcil, engreixar tampoc ho és. Si menjant correctament i fent esport tens aquest cos, és perquè tens aquesta genètica i constitució física. Les persones primes de vegades intenteu agafar uns quilos per no estar tant primes i ho intenteu amb mètodes poc saludables i que tampoc són efectius, com per exemple engreixar a base de dolços, fast food i bolleria, però no és bona idea perquè abusar d'aquests aliments pot provocar diabetis, colesterol, etc.
El millor que pots fer és menjar de tot, variat, suficient (sense passar gana) i molt important, fes esport. L'esport t'ajudarà a veure't millor i més en forma i inclús pots acabar guanyant massa muscular. El més important és que siguis constant i en facis uns 2 - 3 cops a la setmana.
Una abraçada,
Laura Medrano