Estic farta de que em faci servir com vol...
Hola!
Resulta que fa dos anys vaig estar sortint amb un noi, la relació anava bé fins que vaig descobrir que ell era molt gelós, però moltíssim. Així que vaig decidir deixar-lo perquè jo aguanto fatal els gelós, no els suporto. Però aquell estiu ell estava molt afectuós amb mi, sempre que em veia m'abraçava, em feia petons a la galta, em deia coses fluix a l'orella del estil de"em moriria per menjar-te la boca"... Coses així. Jo em vaig acabar atreien per ell un altre cop, em va demanar per sortir i li vaig dir que si. Em va prometre que controlaria els gelós però no ho va fer, i no només això, si no que es va "liar" amb una altre, una altre que per cert era amiga meva.
Després de allò el vaig deixar, però el vaig deixar per ràbia que tenia a dins, perquè en realitat jo encara sentia coses molt fortes per ell.
Ell sap això, sap que m'agrada molt i s'aprofita de mi per "liar-se" quan li dòna la gana i per tocar tot el que vol. Un dia de festa per exemple em va allunyar de la colla i (com que té un do per convèncer a la gent impressionant) em va começar a dir coses molt boniques, això si totes mentida, em vaig acabar "liant" amb ell una altre vegada i deixant-me tocar el cul tant com ell va voler.
Ho podria evitar simplement amb un NO EM VULL LIAR AMB TU, però es que m'agrada molt... Que faig?
InterPersonal

Hola e.camps!
A vegades ens hem de deixar portar més per la raó que pels sentiments. La gelosia és la fórmula perfecta per dinamitar una relació! Si veus que no et convé i que cada cop que esteu junts acaba aconseguint el que vol, i tu no pots controlar-te, però després te'n penedeixes és important que siguis tu qui posi distància per tal de no patir.
Pensa que si per tu ha estat una relació important, és normal que encara hi hagi sentiments, per això se't fa tan difícil dir que no davant dels seus "encants". Però si sents que "et fa servir com vol" i tu no estàs d'acord en que ho faci, has de ser tu qui posi límits, encara que et costi!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat