Estic sortint amb l'ex novio de la meva millor amiga..
Hola!
Necessito ajuda, no se que fer. Fa poc la meva millor amiga hem va dir que estava sortint amb un noi que jo coneixia des de fa temps i sempre m'habia semblat guapo, hem vaig sorprendre pero la vaig felicitar, a vegades quan ells quedaven jo anava i ell no parava de mirar-me i un dia hem va obrir i vam començar a parlar fins que vam quedar un dia sols i ens vam liar. El cas es que ell va a deixar a la meva millor amiga per estar amb mi i porto un mes sortint amb ell. Ella ho va passar molt malament per ell i sempre m'esta parlant de tot el que feien. Ho sap molt poca gent i tinc por de que ella s'enteri perquè sento que la he decepcionat i no vull perdre la seva amistat pero ell m'agrada molt.. que puc fer?
Gracies!!
InterPersonal

Hola Sharoon!
Doncs et trobes en una situació bastant delicada... però nosaltres generalment som partidàries de la sinceritat, ja que tampoc estareu ocultant la vostra relació sempre, oi? Fixa't que si acaba assabentant-se per una altra persona, segurament serà pitjor.
Sabem que no és gens fàcil, però tu tries quin camí prefereixes seguir. Posa't també en el lloc de la teva amiga per intentar saber com voldries que la teva amiga et digués això. Tingues present que potser en un primer moment s'enfada amb tu i que no vol saber-ne res, hauràs de respectar-ho, però mostra el teu interès per intentar trobar una manera de gestionar-ho sense que cap dels tres patiu.
Esperem que puguis aclarir-ho tot!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat