No se que fer?
Hola nois, el que passa es que m'agrada molt un noi desde fa 1 any i algo.Pero no va a la meva classe,practicament no he parlat mai amb ell pero es que em costa una mica perque soc bastant timida.El cas es que ell ja ho sap des de l'any passat no ma dit res.L'altre dia li vaig obrir al Whatsapp i no sabia qui era li vaig dir i no ma respos el cas es que estic perduda i no se que fer?
InterPersonal

Hola Adolescent02!
És difícil saber perquè no et va contestar...
Si t'agrada molt aquest noi, però gairebé no heu parlat mai, potser estaria bé començar per aquí, i en lloc de fer-ho pel WhatsApp, millor el cara a cara. Sabem que no és gens fàcil fer el pas, que fa molta vergonya, però és probable que si no fas res diferent del que has fet fins ara, les coses seguiran com estan.
Així que si et ve de gust conèixer-vos una mica millor, endavant! No tinguis por! Planteja't, que és el pitjor que pot passar? Si ho prefereixes, pots demanar-li a alguna amiga de confiança que t'ajudi a esbrinar si entre vosaltres hi ha alguna possibilitat.
Si finalment es demostra o veus que ell no mostra interès a conèixer-te, el millor que pots fer és prendre una mica de distància i acceptar que potser ara no és el moment.
Esperem que us vagi molt i molt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la teva consulta.
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat