Cacao mental!! S.O.S.
Hola adolescents.cat primer de tot que feu molt bon treball i aconselleu molt bé!!
M'agrada un nen de l'insti que va a la meva classe i ell ho sap. Una amiga m'ha dit que em fagi una cua alta i que me lapreti perquè així el cabell creixerà més. M'agrada molt aquesta persona i estic bojament enamorada d'ell. Ell no se el que sent per mi però em fa massa vergonya preguntarli. Una amiga m'ha dit que em vagi a comprar roba però jo crec que una persona t'ha d'agradar per com és en el fons i no per com va vestit encara que la presentació també comta. Siusplau contesteu i doneume consells perquè estic preocupada i no se què fer!!
Gràcies
InterPersonal

Hola anonima201!
Entenem que et faci vergonya, és normal, però a vegades val la pena "empassar-se" aquesta vergonya i fer el pas. Si de moment no t'atreveixes a preguntar-li, creus que hi ha alguna altra manera desbrinar-ho sense haver-li de dir-li tu directament? Per exemple, preguntar-li a algun amic seu o que alguna amiga teva li pregunti com qui no vol la cosa.
Com molt bé dius l'aparença externa també és important, ja que és la primera impressió que ens emportem d'una persona, però el que finalment ens enamora de les persones és la seva essència, no la roba que porta! Així que la nostra recomanació és que siguis sempre tu mateixa i que et mostris natural!
Esperem que us vagi molt i molt bé! Ja ens explicaràs! ;)
Una abraçada ben forta i moltes gràcies a tu per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat