Dues noies, dos problemes i un gran embolic!! Ajuda, no podem seguir així!!!!
Hola, adolescents.cat!
Som dues noies diferents amb dos problemes diferents, però tots dos d'amor.
Flus1: No sé que fer, estic molt confosa. Veuràs, m'he enamorat d'un noi... diguem, uns anys més gran. Jo pensava que ell no sentia lo mateix, fins que fa cosa d'una setmana em va insinuar que li agradava, i després em va dir "t'estimo". Els hi he explicat als meus amics, i alguns diuen que no m'estima de debó. Jo no sé que pensar, més que res perquè tonteja amb altres noies i... això em fa que pensar. Ara s'ha començat a allunyar, sense jo haver fet res. Ara ja no em parla i... es distant amb els missatges. Siusplau, que puc fer?
Flus2: Jo tampoc se que fer, jo ja porto uns anys així. Al començar l'institut, un noi em va semblar molt maco i tal. A més ell estava molt per mi, sempre em mirava i era molt tímid. Però no vam donar cap dels dos el pas. Fa poc, m'he assabentat de que té novia. Al principi creia que era mentida, però desprès vaig saber que era veritat. Jo no sé si vull res amb ell, però quan vull parlar amb ell em poso nerviosa i acabem discutint. Els meus amics diuen que ell també es posa així amb mi, i tot i que jo ho intento, sempre acabem igual. Necessito ajuda. Que faig? Estic enamorada?
Un petó molt gran!! Gràcies!! <3
InterPersonal

Hola flusflus!
Flus1: recorda que un "t'estimo" es demostra amb actes, no només amb paraules. Si notes que s'ha distanciat, parla-ho amb ell. Pregunta-li si tot va bé, si li ha passat alguna cosa pel canvi d'actitud que has notat últimament. A veure què et diu!
Flus 2: si ara mateix ell té nòvia, ho tens una mica més difícil. Recorda que és important que ho respectem, ja que si et poses en el lloc de la seva nòvia, probablement no t'agradaria que una altra persona es fiques pel mig, oi? Si sou amics, conserva l'amistat, gaudeix-lo com a amic, i el temps i les situacions aniran ajudant-te a descobrir si estàs enamorada o no.
Una abraçada ben forta a totes dues i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat