Tinc novio però m'agrada un altre...
Hola!!!
Quan vam començar el curs em vaig enamorar d'un noi que ja coneixia des de petita però no m'havia enamorat mai, només m'atreia una mica. Però vaig conèixer a un repetidor tenim bastanta química li vaig explicar qui m'agradava i bé jo el considerava només un amic però vaig començar a notar que li agradava i em vaig començar a enamorar i em vaig oblidar de l'altre, que només erem amics.
Ara estic sortint amb el repetidor però m'he donat compte que encara m'agrada el noi al que coneixia des de petita. I no vull trencar-li el cor perquè el repetidor també m'agrada, és a dir m'agraden els dos. D'un m'agrada el seu físic i la seva manera de ser i l'altre el seu físic no, però m'agrada com em sento amb ell (el repetidor).
No sé que fer, estic confosa, que em recomeneu??
Moltes gràcies, petons!!!!
InterPersonal

Hola juuuuj!
És evident que si ho deixem amb algú li "trencarem al cor", i més si no s'ho espera, però estar amb algú tenint dubtes també pot fer molt mal.
Si tens tants dubtes és important que et donis un temps per reflexionar i valorar que és el que realment vols, aquesta és la nostra recomanació, nosaltres no podem dir-te que has de fer ni a quin dels dos triar. Pensa que quan hi ha persones pel mig, els nostres actes poden portar conseqüències que els afectin, per tant és important que pensis bé abans d'actuar.
Valora pros i contres, i sobretot escolta el teu cor i als teus sentiments.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat