:(
La meva ex em va deixar fa 1,5 mes i no em vol parlar, i jo estic enamorada d'ella, i a sobre s'he n'ha anat a viure a madrid, ara estic amb una altre noia per intentar oblidar-la pero no funciona, la segueixo estimant igualment. com puc oblidar-la i estimar mes a la que tinc ara??
InterPersonal

Hola Anna_Argentina!
Com hauràs comprovat estar amb una altra persona per oblidar-ne a una altra, no funciona i tampoc és junts, no creus? Valora si val la pena estar amb algú si la finalitat és oblidar a la primera.
Has de tenir present que les relacions que han estat importants per nosaltres no s'obliden, però amb el temps podem aconseguir que en recordar-les no sentim tant de dolor.
És molt dur que la persona que estimem i de la qual estem enamorats ens deixi, però no podem obligar ni forçar que l'altra senti el mateix que nosaltres. "Superar" una ruptura requereix temps! Ens expliques que et va deixar fa un més i mig, tot és molt recent i és normal que la trobis a faltar i que els teus sentiments encara siguin molt forts.
La nostra recomanació és que busquis maneres d'estar millor, per exemple, apuntar-te a alguna activitat que t'agradaria fer, sortir amb els teus amics i amigues, compartir estones amb la teva família... busca coses que t'aportin benestar i que t'ajudin a estar millor. És important que posis distància entre vosaltres, no només física (que això ja és així si viu a Madrid), sinó virtual, emocional i mental (
).
Una abraçada ben forta i endavant!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat