Un canvi d'aires
Bones!! La qüestió és que em vull canviar d'escola, però nose si estic sent molt precipitada.
Començaré des del principi...
Sempre he sigut en el grup de les "popus" encara que a mi aixó de ser popu cada cop em sembla més xorrada... Però el cas es que l'any passat, em vaig quedar sola, en un grup d'amigues que no eren el meu rotllo, però em van recolzar, i els hi agraeixo molt. Aixó va passar al tercer trimestre de 1r d'ESO. Va arribar l'estiu i ho vaig deixar en l'aire tot... bé que seguia pensant que anarme'n de l'escola seria el millor, però:
1. No me'n volia anar per la porta del darrere
2. No volia tenir un mal record, del que, al cap i a la fi, és tota la meva infància
3. Volia solucionar-ho tot, amb totes les persones que s'havien enfadat
Quan vam tornar al cole, la nena que més m'havia recolzat ja no estava, se'n va anar a una altre escola, perque mai s'havia sentit bé a la classe... El primer dia de 2n, quan vaig aribar a casa, vaig petar a plorar, veure la emoció que moltes tenien del primer dia, la emoció que sempre havia tingut jo... i veure que de cop i volta, tornar al cole era com entrar en un hivern sense final. però això poc a poc, va tornar a ser com ho era l'any passat, alguns em van demanar perdó i d'altres van fer com si res i em tornven a parlar, jo em vaig fer molt amiga de les noves i ala vegada era millor perque perdia confiança en la gent que m'havia fallat. Però ara m'adono de que encara que si, tinc a unes tres persones al meu costat, que se que no em fallaran, al contrari, tinc por de fallar-lis jo, i que elles desapareguin... Crec que és el moment de canviar, perque aquesta vida ja m'aburreix,, vull veure més enllà de la gent que hi ha a la meva escola, i vull començar de 0... Creieu que és tot massa precipitat? Que es tot un "capricho"? M'agradaria saber la vostra opinió adolescents.cat i la d'altres adolescents com jo
PD. Ja he fet una llista dels pros i els contres, i no em preocupen els contres, vull llençar-m'hi de cap, cosa que mai mai mai he fet, ja es hora de provar-ho no?! Però poder és tot una paranoia meva, nose...
Gràcieeees, enserio!! M'encanta adolescents.cat!!!!!
InterPersonal

Hola anonimaaa17!
Ho has parlat amb les persones que t'estimen? Escoltar altres opinions de persones que et coneixen, sempre va bé i et pot ajudar a aclarir-te!
Recorda que quan fem front a les nostres pors, aquesta es converteix en valentia! Si tens ganes de conèixer gent nova, això es pot fer sense haver de canviar d'escola, pots apuntar-te a alguna activitat que t'agradi i conèixer gent mentre t'ho passes bé! Si més no, mentre acabes aquest curs i vas valorant de cara al curs vinent si la millor opció és canviar d'escola.
Un cop ho hagis valorat tot (pros i contres com dius) i ho hagis comentat amb la gent que t'estima, segur que pres la decisió més encertada. Pren-te aquests mesos com un període de reflexió per anar afinant la teva decisió. Recorda que nosaltres no podem dir-te el que has de fer, ets tu, amb l'ajuda dels teus, qui trobarà quina és la millor opció!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat