No m'ho pensava de ella...
Porto amb la meva millor amiga moltisim de temps, i la veritat esque no em pensava que em passaria tot el que mesta passant amb ella..
Es una persona molt "sociable" per aixo dir-ho pero cuan ella vol. La questio es que desde fa ja un temps va comensar a ajuntarse moltisim amb el meu novio, al principi no l'hi donava importancia perque es la meva millor amiga i pensava no m'he de preocupar, pero el dia del eu aniversari no vaig ser la unica persona que va notar que estava molt aprop del meu novio.
Vaig parlar amb ella i ella m'ho va negar tot, vaig parlar amb familiar i vaig deixar el tema de costat ja que ja havia parlat amb ella i em pensava que no tornia a estar tonta com es comporta ella davant dels tios que no minporta que ho faci amb els demes, pero amb el meu novio si que no li tolero.
Va cosa de uns dies va tornar a passar i jo ja ho havia parlat amb el meu novio pero ell no shavia adonat pero lultim cop, es va adonar ell i part de la meva familia, jo ja nose que mes fer, perque no la vui perdre a ella pero el tema mesta comensant a molestar bastant.
Ja que no seria el primero cop que mho fa amb algun altre noi!
Perdo per les faltes!!
InterPersonal

Hola Anonima😘!
Recorda que la confiança en la parella és molt important, per tant et recomanem que ho parlis amb el teu nòvio, ja que per molt que ella s'acosti si ell té les coses clares, no hauries de patir per res. Ell ha decidit estar amb tu!
També estaria bé que en tornessis a parlar amb la teva millor amiga, explica-li com et fa sentir quan veus que s'acosta tant a la teva parella. Fixa't si es comporta així amb tothom, perquè potser és la seva manera de ser i sabent-ho tots dos (tu i el teu nòvio) podeu actuar de manera diferent si veieu que s'acosta massa.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat