estic gras?
Fa molt de temps em pregunto si estic gras perque quan em sento tinc michelines pero tinc 13 anys peso 51 kg i faig 152cm d'altura no m'agrada gens ni mica... es podria dir que soc un nen guapo o aixó diuen 9 de cada 10 noies pero crec que es perquè no em veuen sense roba... nose quan podre aprimar-me pero espero peguear el estiron i que tot aixi pasi abans de 2017... ;(
Laura Medrano

Hola!!
Primer de tot, agrair-te que ens hagis escrit per fer-nos la consulta.
Pel que dius que mesures i peses, el teu pes està totalment dins la normalitat i dins el correcte. Com bé dius, no et cal aprimar, sinó més aviat tenir paciència ja que només tens 13 anys i encara has de fer el famós "estiron". Dius que t'agradaria que això passés abans del 2017, i des d'aquí l'únic que et podem dir és que la gran majoria de nois creixeu i us desenvolupeu fins que feu aproximadament 20 anys. Per tant només et queda tenir paciència i esperar a que el teu cos es vagi desenvolupant i agafant forma d'home.
M'agrada això de que 9 de cada 10 noies diuen que ets guapo. Quina sort!! Has d'agradar-te i no ser tant estricte amb tu mateix, i encara menys pensar que quan et vegin despullat canviaran d'opinió. Pensa que quan ens seiem, òbviament a tots (excepte a les persones que esta molt molt primes), se'ns fa algun plec a la panxa. Quan estem de peu o estirats, la pell està llisa i tots els òrgans a lloc, en canvi quan seiem o ens ajupim tot es contrau i és normal que se'ns facin mitxelins. No t'has de preocupar per això.
Tot i així, pots provar de fer exercicis on treballis els abdominals, així tindràs la panxa més tonificada. A la web hem penjat algunes vegades exercicis concrets per treballar-ho. Això, si, per veure els resultats cal ser molt constant.
Una abraçada!!
Laura Medrano