Una cosa molt estranya!
Quan el nen que m'agrada em confesa que m'estima, s'em treu l'ilusió, em sento amb por de sortir amb ell, no se si m'explico. Pero crec que això es per culpa de la meva mare, ja que, ultimament esta molt pendent de si tinc novio o no, si parlo amb algun noi... I la veritat esque al final s'em treuen les ganes de coneixer a tios, i he de dir que prefereixot mil vegades més parlar amb tios, em cauen millor, m'ho passo més bé amb ells...
En fi que m'en vaig del tema. Les preguntes que vull fer són:
- Es normal que em passi això? O sóc la unica que li passa?
- Com puc fer que la meva mare em cregui respecte això?
- Que puc fer perque em torni l'ilusió del que m'agrada?
Això es tot, GRACIES :)
InterPersonal

Hola OLIIII!
Responen a les teves preguntes:
- Tranquil·la perquè no ets a l'única que li passa. Moltes persones quan l'altra persona els hi manifesta els seus sentiments, fan un pas enrere, sovint per por o perquè no tenen massa clars els seus sentiments. Pregunta't perquè creus que et passa. Ens expliques que podria ser perquè la teva mare està pendent de si tens nòvio o no, perquè no ho parles amb ella? Què creus que la preocupa?
- En què t'ha de creure? Sigui pel que sigui, la nostra recomanació és que parlis amb la teva mare i li expliquis com et sents, el que has observat i que trobeu la manera de millorar la confiança entre vosaltres. Segur que la teva mare vol escoltar-te i saber com estàs!
- Planteja't si hi ha alguna cosa que et fa por o que et preocupa. Recorda que no podem forçar els nostres sentiments, però si veus que hi ha il·lusió per algun noi deixa que flueixi, dóna't temps per descobrir si realment sents el mateix que l'altra persona i veuràs com si estàs més tranquil·la, la il·lusió no desapareix.
Esperem haver-te ajudat una mica amb els teus dubtes!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat