no puc anar pitjor
Hola, sento moltestar, pero no se que fer...
T'explico, tot aixó bé per que m'agrada un noi del meu institut. Tinc 15 anys, es a dir, vaig a 4t d'eso. El noi que m'agrada va a 2n pero a repetit. Bàsicament no li agrado. Bueno, fa 7 mesos vaig estar amb un noi i vam durar un any i poc mes. Vaig estar totalment enamorada, vam mantenir relacions i vam acabar malament. Hem va fer sentir com una joguina basicament. Vaig tindre problemes de menjar, i també sicologics. Després d'aquella mala pasada, no m'ha tornat a agradar cap noi, fins lo que t'he explicat abans, el noi del meu institut. Pensava que despres de lo del meu ex, no hem tornaria a agradar un altre noi tant. Doncs, amb el noi del meu institut, va ser veure'l i no parar de pensar-hi. Un dia les meves amigues a l'escola el van sentar al meu costat al pati. Vam parlar res, 5 minuts, i vaig descobrir que fa basquet com jo i poca cosa més. Ell va comentar que no li agradava, no directament a mi sinó als meus amics. I clar, hem vaig sentir fatal pero no puc fer res. El problema es que ara no paro de pensar encara més, per que sóc molt tossuda... m'agradaria que hem diguesis un consell, sigui bo o dolent, per que les meves amigues l'únic que hem diuen es que m'olvidi quan aixó es lo unic que no puc fer, merci!!!
InterPersonal

Hola dary!
Sóc l'ELi Aulet. psicòloga d'interpersonal.
Doncs se que és dificil per tu, però a vegades perquè canviin les coses sóm nosaltres els que hem de canviar. Em refereixo a que, tot i que entenc que no t'agrada el qeu les teves amigues diuen, crec qeu és el que toca fer! Bàsicament eprquè sent tossuda et perds oportunitats i no et fa estar bé. Bé, pots fer el qeu vulguis, però jo em replantejaria això de ser tossuda. Sincerament, crec uqe és un funcionament que no t'ajdua a ser feliç. Hem d'acceptar que a la vida no tot va com volem i que per molt que ens quedem allà anclats no és garantia de que funcioni.
Endavant!