Problemes en l'amor
Hola,
Em sento una mica estranya amb la meva situació sentimental, explico:
Quan tenia 14 anys vaig començar a sortir amb el meu millor amic de tota la vida. Va ser el meu primer amor (la primera parella formal, amb qui vaig perdre la virginitat...) i teníem molta química i complicitat -o almenys això em semblava a mi-, però vam durar pocs mesos perquè ell em va deixar per X motius.
El problema és que tres/quatre anys després d'aquesta relació, no he aconseguit tornar a enamorar-me. Ni tan sols que m'agradi algú i això és el que més em pertorba. Potser és que segueixo enamorada d'ell encara que hagi passat tant de temps... Què puc fer? És normal?
Per mi sempre serà una persona especial però no sé fins a quin punt m'està afectant això.
InterPersonal

Hola Sandrasss33!
Sóc l'ELi Aulet. psicòloga d'interpersonal.
Doncs dir-te que poden passar varies coses, una pot ser que segueixis enamorada d'ell. Si, si és aquesta et plantajaria si ésviable tornar a intentar la relació o si cal que aprenguis a passar pàgina. És cert que fa molt de temps que ho heu deixat i potser és moment ja de dir prou i obrir-te a noves oportunitats.
Per altra banda, pot ser que tinguis por de fer nous passos. Però al por només es suepra afrontant-la. Obra't a noves experiències, nova gent i noves oportunitats i deixa que arribin portes noves a la teva vida. Intenta no jutjar i segueix endavant!
Eli