Tinc problemes amb ma mare!!
Com puc fer que la relació entre amb la meva mare millori? Últimament sempre discutim, ens cridem i acabo plorant. Què puc fer per tenir una relació mes tranquileta amb ella. A part també esta la meva germana que intenta fer de qualssevol conflicte el doble de gros del que es. Siusplau ajuda, la meva vida ara es un infern!!!
GRÀCIES ADOLESCENTS.CAT !!!
InterPersonal

Hola martajc!
Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
Doncs estaria bé que intentéssiu parar les discussions en el moment que succeeixin. Parla amb ella i decidiu què fareu per deixar de discutir en aquell moment.
Larleu de què creieu que sent l'altra quan us discutiu. La teva mare potser té por de que et passi alguna cosa? està preocupada?
Si intentes posar-te al seu lloc potser serà més fàcil entendre-la io aixi poder dir el que necessites de manera diferent.
Pensa també com està la mare, potser està passant per una època complicada i li costa està més tranquil.la a les diiscussions.
Ara que ets més gran heu d'aprendre a comunicar-vos diferent i això és un procés. Si talles les discussions per aprlar després de què passa de manera més tranquil.la serà un gran primer pas.
Endavant