Es el meu vei i no se com demostrarli que l'astimo
Hola , tinc una consulta
Me ne enamorat de un noi que es mes petit que jo per dos anys i es el meu vei mai mos hem parlat.
Un dia una amiga li va contar a un noi (que aquest noi es un dels seus millos amics) i ell en mes de callar va anar corrents a dirli quan li va dir ell com que sap el meu nom va respondre"QUE FEA" ara quan el veig men vaig correns i ia no ens mirem .
No se que per nesesito ajuda!!!!
Laura Medrano

Hola Fàtima,
Potser et podran aconsellar millor les noies del consultori de psicologia que son especialistes en temes d'amor, però nosaltres et recomanem que intentis investigar si aquest noi té interès en tu i si per exemple té parella. Pots aprofitar per parlar amb aquesta amiga a veure si et pot donar pistes sobre el noi que t'agrada.
Tot i així, si dius que sou veïns, pots aprofitar qualsevol excusa per intentar parlar amb ell. Tot i que t'hagin dit que va dir "que fea", és possible que ell no ho pensi de veritat. El primer que has d'aconseguir és que et conegui una mica, poder parlar amb ell i tenir una relació d'amistat. Quan us conegueu una mica, ja decidireu si us agradeu o no, però el primer pas és que aprofitis qualsevol excusa per parlar amb ell, encara que sigui molt poca estona.
Si quan els veus marxes corrent, aconseguiràs que es fixi en tu?
Anima't i intenta parlar amb ell i que poc a poc us aneu coneixent.
Una abraçada,
Laura Medrano