Ahgg..FAMILIA
Astic farta de la meva familia!!! Sento que no els inportu, peró sempre mastan fen preguntas, on as anat que as fet..Sobretot la meva madrastra, i ella no te cap dret. No soporto als meus germans, i a sobra com que soc la mes petita, no donen inportancia a la meva opinio... Com fag per portar aquet tema be???!
InterPersonal

Hola Natii_003!!
Sóc l'ELi AUlet. psicòloga d'Interpersonal.
Doncs entenc que t'enfadis amb ells a vegades, és complicat entendre'ns en alguns moments. Però anem a veure què fer.
Primer de tot, no crec que passin de tu, perquè ells et fan moltes preguntes, penso qeu simplement no esteu trobant la manera d'entendre'us. Jo parlaria amb ells de què esperen de tu i com voleu organitzar els teus plans. Diga'l-s'hi que podeu pactar alguna formula perquè no sentis que t'estan tan a sobre o els informis de què t'enfada que et demanin.
Parla amb els teus germans grans per saber què els hi ha funcionat a ells. És unmoment d'aprendre a relacionar-te diferent, ara ja ets més gran i les formules de quan eres petita no funcionen.
Endavant!
Eli