Suicidi.
Des que soc molt petita em van diagnosticar depressio amb tendencia depressiva pero ma mare no ho va creure i vaig deixar d'anar al psicoleg.
Uns anys mes tard vaig patir una epoca d'ansietat pero maies va arribar a diagnosticar com a trastorn d'ansietat perque no deia la veriata a la terapeuta.
Sempre penso en el suicidi. No es el final de la vida pero tambe dels problemes. M'es igual si s'acaba tot lo bo de la vida perque s'acaba tot lo dolent que es molt mes.
Sempre penso en el suicidi. Estic en un pont SUICIDI, estacio de metro SUICIDI, a punt de creuar un carer SUICIDI, pot de medicaments SUICIDI, ganivet SUICIDI
Cada cop hi penso mes sovint i de fet estic escrivint una nota de suicidi.
Quina es la linia telefonica de suicidi? es anonima? Es gratis? Es pot parlar en catala? Es gratis des del extranger?
InterPersonal

Hola clodcoffee. He buscat un telèfon de l'esperança en català i he trobat aquest: 93 414 48 48, també tenen una direcció de correu: administracio@telefonoesperanza.com.
Evidentment la trucada és totalment anònima, el que no et puc assegurar és que sigui gratuïta, ja que he estat mirant la seva pàgina de facebook i no ho diu enlloc. el que pots fer és trucar-hi i demanar-ho, els voluntaris que treballen en aquest servei, són gent molt amable, ja veuràs que t'informarant ràpidament.
Crec que et podran ajudar i hi podràs trobar el consol que necessites, anima't a trucar-hi tan aviat com puguis, i no pateixis perquè no et jutjaran, la seva tasca és recolzar-te i escoltar-te, però mai jutjar-te.
Espero que et sigui d'utilitat i aconsegueixis que la part bona de la vida sigui molt més que la dolenta!
Una abraçada ben forta!
Marina Marull www.interpersonal.cat