Sóc molt insegura... Ajuda urgent, sisplau.
Hola, tinc un dubte el qual agrairia que m'ajudéssiu a resoldre. Doncs mireu, fa uns 5 mesos vaig conèixer a un noi, que és cosí d'un amic meu. Té la meva edat, i fa com 3 mesos que em va començar a agradar. El problema és que ell per whats app és molt "soso", i jo no puc saber si també li agrado. Tinc amigues que em diuen que possiblement li agradi, per algunes coses que em diu, però jo no n'estic segura. Demà hem quedat per segon cop, sols, i fa molt de temps que no ens veiem, de manera que crec que no sabré com reaccionar. A mi m'agradaria llençar-me a fer-li un petó, perquè la veritat és que en tinc moltes ganes, però jo no m'he "liat" mai i ell sí, i això em fa tirar-me una mica en rere. Sóc molt insegura, i mai em decideixo a dir-li el que sento per por a que ell no senti el mateix... i volia aprofitar que demà ens veiem per dir-li, ja que aquests temes m'agrada parlar-los a la cara, i com que ell viu a una altra ciutat doncs no ens veiem sovint... Ell és una mica inmadur, i no sé si es riuria de mi si li digués que m'agrada. Què puc fer? Li faig un petó? Deixo que passi el temps per veure si es declara ell? Ajuda sisplau! Estic molt confosa...
InterPersonal

Hola Marioneta!
Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
Doncs vés a la trobada amb curiosistat, me´s que amb molts plans del qeu ha de passar.
Serà una oportunitat per coneixe'us més. Com que ara ja han passat uns dies de la consulta et suggereixo aquestes recomenacions epr la pròxima vegada.
La curiositat semre ens ajuda a sueprar les pors. Per tant, a la pròxima cita suma ganes de veure què passarà toti que pel ca et passin mil idees de què hauries de fer!
Digues el qeu sents is les coses marxen bé i et sents còmode. Si no comencem a posar nom al que sentim les relacions són més complicades.
Diverteix-te i descobreix fins on tu et sents tranquil.ls. Si et deixes de sentir bé o divertir, digue's que no et ve de gust encara fer un pas més. Tots anem a velocitats diferents i hem de dir el que volem perquè ens respectin.
Petons
Eli