Ansietat
Hola, avui he tingut un atac d'ansietat. I he acabat trencat el mobil en 3 parts i també he destrossat la habitació, tiranu tot al terra i he trencat les cremes contra la paret i la paret esta bruta i a mes a mes, man donat ganes de tornar al meu passat, de tallarme les venes i el pitjor es que ho ha fet.
I si he fet lo del móbil itot ha sigut, ho ha provocat la meva mare, perquè ella no enten que el que tenia que fer avui es algo molt important per mi, algo que sempre he desitjat amb tot el meu cor i avui que ho tinc mo treu i he intentat parlar amb ella pero no ho enten, no em fa cas i ami tot aixo em fa molt mal, i estic cansada, molt cansada perque sempre pasa el mateix en la meva casa.
Jo soc la germana gran i sóc la que fuma porros, la que treu males notes i la casi mai ajuda a casa. I jo intento tants cops portarme bé amb ells... pero et canses, ia no saps que fer perque funcioni. A mes a mes, quan jo vaig tenir bulimia, anorexia, em tallava les venes, tenia grans, suspenia casi totes les assignatures i em feien bullying ells no van estar mai al meu costat, ho vaig tenir que fer io sola, perque tampoc tenia amics. Els meus pares nomes em portaven a sicolegs i jo nomes volia que estiguesin amb mi i m'apollesin. I això mao va passar.
L'únic que vull es que em digueu com puc ajudar a superar-ho, i no si val dir parlant amb ells perque ja ho intentat; també vull que em digeu com puc fer perque mescoltin i d'ara endavant la relacio millori.
Sou la unica ajuda que vull tenir. gracies.
InterPersonal

Hola angesla!
Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'interpersonal. Doncs entenc que estas passant per una època dura. Però per altra banda també veig que has estat molt valenta en tirar endavant i sortir de dificultats importants( anorèxia, tallar-te els venes...etc).
Jo et recomanaria que per una banda segueixis amb la teràpia. Si no hi vas torna-ho, eprquè t'ajudarà a trobar alternatives que et faran estar millor quan les coses no surtin com tu vols o esperes.
A la teràpia serà important que parlis de com et sents a casa perquè et puguin ajudar.
Amb una consulta et podem recomenar peròi per treballar tot això necessites un treball intens i llarg perquè els coses no vagin a pitjor.
Parla també amb la teva mare i explica-li el que necessites i vols...això us aproparà. Escriu durant una setmana 10minuts cada dia el que li diries i llavors decideixes què i com dir-li de tot el que has escrit perquè ho puguis dir tranquil.la i ho accepti tranquil.la també.
Una abraçada