possible recaiguda?? AJUDAAA!!
Holaa , fa cosa de dos anys vaig caure en la bulimia , em sentia gorda i tot i aixi menjava de tot i despres ho vomitava. Un dia al insti vaig caure a terra , vaig perdre el coneixement dos cops , no shavia ni jo mateixa que em pasava , els profes van trucar a la meva mare dien que algo no anava be , em van ingresar a lhospital per veure que m'havia pasat i el perque estava aixi , al final els metges van veure que el que em faltava era aliment al cos. No volia millorar i em van tancar a un centre , durant 5 mesos. Al principi jo em veia be i no volia canviar , perque canviar si jo estic be? Aquesta era la tipica pregunta que em feia a mi mateixa , tambe m'autolesionava etc..aixi que el problema era mes gran del que em podria imaginar.
Em vaig arribar a fer molt de mal a mi mateixa..un cop em van tindre que portar a urgencies per els talls tant profuns que mhavia arribat a fer.
Amb el temps mhen vaig a donar on m'havia posat ,estava posada en un pou ven negre que no se li podia veure res de llum...em va costar moltissim sortir i poger veure un mica la llum, feia mesos que ho veia negre , i ja no men enrecordava del que era estar be.
Van passar el mesos i jo estava cada cop millor , fins que el meu cap va dir deix de pendre les pastilles no et serveixen de res , i aixi vaig fer trovava molt inutil pendre unes pastilles per esta mes animada , i li vaig comentar a la meva psicologa i em va dir perfecte tu sabras el que fas , i bueno 1-2 messos mes tard vaig recaure un altre cop , sense saver com em vaig tronar a posar en aquell pou tan negre , un altre cop si , amb lo que tant em va costar sortir d'alli dintre , pero amb els mesos vaig tronar a sortir-ne.
Ara porto dies que no m'agrado a mi mateixa altre cop , les cuxilles em criden l'atencio altre cop , i les meves mans volen anar a parar a la meva boca...no em sento amb força de fer-ho , pero tinc por de que un dia ho arribi a fer..necesito ajuda..no vui tornar a esta en aquell pou negre...!!!
Gracies per llegir-ho , molts petons.
Laura Medrano

Hola!!
En primer lloc volem agrair-te de tot cor que hagis compartit la teva història amb nosaltres, ja que veiem el patiment que el trastorn alimentari està suposant en la teva vida.
D'es d'aquí t'enviem moltes forçes per a seguir endavant, no deixis de lluitar!
Si t'hi fixes, pel que ens has explicat al teu relat, els moments que has estat millor han sigut quan t'has deixat ajudar pels especialistes i has acceptat seguir les seves pautes i indicacions. Pel que sembla, ara has tornat a recaure i els pensaments negatius sobre tu mateixa tant típics d'aquesta malaltia t'estan tornant a venir. Està molt bé que hagis sigut capaç de detectar-ho i que demanis ajuda per no tornar a caure al pou tant negre que per desgràcia ja coneixes.
Conductes com autolesionar-te i provocar-te el vòmit ja saps que no t'ajuden a sentir-te millor ni solucionen el com et sents ni la malaltia que tens. Quan et venen aquests impulsos has d'intentar distreure't i no caure "a la trampa". Això que és tant fàcil de dir ja sé que no és tant fàcil de fer, i és per això que has de demanar ajuda al teu entorn. Pel que expliques no queda clar si actualment segueixes fent algun tractament o no, però en tot cas necessites que algú t'acompanyi en aquest patiment. Els pares per suposat, però també els metges i especialistes.
Pensa-hi i anima't a demanar ajuda als pares i a explicar com et sents als metges, ells podran ajudar-te molt i evitar una altra recaiguda.
Igualment ja saps que des d'Adolescents.cat estem per donar-te suport i resoldre els dubtes que tinguis, però davant de la situació que ens has explicat, la millor recomanació que et podem fer és que vagis al metge i et tornis a posar en tractament.
Et deixo les dades de l'Associació Contra l'Anorèxia i la Bulímia per si ens vols trucar (tu o els teus pares) i explicar-nos més detalladament com estàs. Segur que et podrem ajudar i recomanar què pots fer per trobar-te millor. El nostre telèfon és el 93 454 92 75 i la web és www.acab.org
Una abraçada molt forta i molts ànims,
Laura Medrano