Crec que no fair bé...
Hola, primer de tot, moltes gràcies per dedicar-me el vostre temps.
Actualment, em fa l'efecte que sóc una persona una mica antisocial, sóc molt pessimista i crec que aixó m'esta afectant a la manera de pensar. No estic conforme amb els meus "amics"; sempre he anat amb dues noies, i no m'he separat mai d'elles, a la larga del temps s'hi ha anat afegint gent al grup, concretament nois, i no em cauen gens bé. Em senta malament perquè per culpa seva m'estic distanciant de les meves amigues i aixó provoca que cada vegada em senti pitjor i pitjor. He provat d'anar amb atre gent, de fent tinc moltes més amigues però elles ja van amb un grup i no m'hi vull "acoplar". No m'agrada que aquests nois vinguin amb nosaltres perquè em fa la sensació de que al seu costat donem molt mala imatge i no sé perquè, però m'importa el que la gent pensi de mi (tot i que no hauría d'importar-me).
Sé que potser aixó que faig no està bé, jutjar a la gent perquè sí, però crec que sempre hem de lluitar contra els obstacles... i en aquest moment a ells els conisdero una pedra en el camí. En realitat, del nostre grupet (de les tres) només li cauen bé a una, i nosaltres ( les altres dues) fem el tot possible per portar-nos bé amb ells i intentar que la nostra amiga sigui feliç però cada cop més crec que ens equivoquem i es que és realment impossible..., quan som nosaltres les que sortim perdent, ja que esta afectant en la nostra relació i em fa por que ens acabem distanciant.
Porto molts dies menjant-me el cap, pensant en que puc fer, sé que no et pot caure bé una persona per la força, que no es pot forçar una amistar o una relació... m'agradaria poder dir-li a la meva amiga tot el que penso però es que no li vull fer mal...
Que puc fer? estic realment perduda.
Moltíssimes gràcies!
InterPersonal

Hola lacasito!
Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
Pel que dius no és només una sensació teva de que no us cauen bé els nois. Si ho compartiu altres amigues doncs potser haurieu de parlar amb ella. SI ella els vol seguir veient tmabé pot quedar amb ells a soles i amb vosaltres fer altres plans.
Jo parlaria amb ella totes juntes, dieu que no us sentiu còmodes i que usagradaria fer altres plans. SInó també et pots arriscara parlar-hi tu sola, si els altres prefereixen fer aquest paper de seguir fent el que ella vol, però ningú li diu el que no li agrada.
També et diria que analitzis què e´s el que no t'agrada dels nois, que són nois? o algun altra aspecte? si és només que són nois o no ho tens clar, intenta'ls conèixer per saber si només són judicis i val la pena aropar-t'hi, si creus que ja els coenixes prous i no et ve de gust estar amb ells, doncs endavant! Parla amb les amigues i digue's el que sents.
Una abraçada
Eli