Estries.....
Bona tarda,
soc una noia que personalment crec que no tinc mal cos, el problema es que tinc molts complexos i un d'ells són les estries. Sé que moltes noies en tenen pero realment jo en tinc moltisimes, al cul i pels costats del cul digusim, la "cadera", i es que em fa moltisima vergonya anar a la platja. sé molt bé que no hi ha cap crema miraculosa que fagi desapareixer les estries pero hi ha algun remei per a disimular-les? es que us prometo que em fan molta molta vergonya, en tinc moltisimes i molt vistoses!! a la mínima que mengreixo rapid o maprimo rapid em surten.... ja no sé que fer.
moltes g`raices
Laura Medrano

Bona tarda i gràcies per escriure'ns.
Les estries són marques que ens surten a algunes parts del cos i que són el signe de que la pell s'ha "trencat" o "esquerdat" degut a que hem crescut molt ràpid, a canvis bruscs de pes,... Realment les estries són una espècie de cicatriu que ens queda a la pell, i que la tindrem sempre. Com totes les cicatrius, existeixen algunes cremes i olis que ajuden a dissimular-les una mica, però depen del tipus de pell que tingui cadascú, de com de grans i profundes siguin les estries i del temps que fa que les tens.
Com tu has ben dit, quasi totes les dones tenen estries en alguna part del cos, sent les més freqüents al abdomen, cul i cuixes. Si això et preocupa molt pots anar al dermatòleg, que és l'especialista en pell, per a que et recomani alguna crema que ajudi a dissimular-les una mica segons el tipus d'estries que tu tens i el teu tipus de pell. Això si, has de tenir clar que no hi ha productes miracle que facin desaparèixer les estries.
El remei que pots fer servir per dissimular-les és per exemple tapar-les amb una mica de maquillatge, però tampoc és una solució definitiva ja que a la que et mullis, el maquillatge marxa...
Em sap molt greu però amb el tema de les estries no hi podem fer quasi res. El millor que pots fer amb tot això és acceptar que formen part del teu cos i mirar-les amb "carinyo", ja que si només fas que obsessionar-te, t'acabarà afectant a la teva autoestima. Com que és una part del teu cos que no podràs canviar ni eliminar, el millor que pots fer és acceptar-ho i no avergonyir-te'n.
Una abraçada!!