Estic molt confosa i cansada
Hola no savia si registrarme a adolescents.cat en primer lloc per lo de les dades personals i per por de que no em poguessiu ajudar això només es un dels meus molts problemes però he decidit posar aquest.
Estic molt confosa fa un any vaig coneixer un noi per wassap que anava al meu institut. Parlavam cada dia i un munt. M'hen vaig enamorar no pel fisic si no perquè era algu molt especial, o aixó pensava. Però dos dies despres de que m'agrades va sortir amb una companya. Ell i jo seguiam parlant i quan la relació d'aquest dos s'anave enpitjorant li vaig dir tot lo que sentia per ell. ell em deia que m'estimava també i que quan trenques amb ella sortiria amb jo. Al juny van trencar però la nostra relació cada vegada era pitjor. Ell em deixava vistos al wassap i tot. Així que jo aquest desembre ho vaig acabar superant i no sentia res per ell. Però lo fort es que fa dos dies ell em va demanar sortir i jo vaig pensar ''li diras que no? ara potser no t'agrada però no ho desaprofitis'' així que li vaig dir que si però ell despres em fa '' i si surtim amb secret? perquè si tamare sen entere..'' llavors vaig dir que si perquè tenia rao però ara encara me deixe vistos i a linstitut n me salude es limite a mirarme tot el rato al pati, no se que fer... no se si es perquè te vergonya que aixó també li feia a l'altra o perquè era el seu segon plat i com que no te ningú més pues surt amb mi o perquè ja no li feia cas que puc fer si no soc capas de trencar amb ell perquè torno a estar enamorada d'ell?
PERDO PER LES FALTES.
InterPersonal

Hola anooniima_12!
Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
Doncs primer de tot dir-te que entenc que estiguis decepcionada amb tot el que ha passat. És cert que heu arribat a acords molt confosos i que tenien pinta de que fóssin complicats, per exemple, el de portar la relació en secret. Les relacions de parella no han de ser secretes! Per res!! Necessitem sentir-nos còmodes i amb confiança amb la nostra parella. I saber que per l'altre és un orgull estar amb nosaltres.
Per tots aquests motius sents malestar, no et sents suficientment reconeguda i no podeu gaudir lo suficient d'aquesta relació. Per tant cal solucionar-ho. Pots fer dues coses:
-parlar amb ell i dir-li que "la relació secreta " no funciona, ja que això fa que ell no s'impliqui ni et cuidi prou.
- Deixar-lo. Cosa que caldrà fer si al opció 1 no funciona.
Ja t'has desenamorat d'ell un cop per tant tornar-hi ja saps el qeu implica i bé saps que es supera. No podem estar en relacions on no ens sentim respectats ni tranquils.
Endavant!
Eli Aulet