Ho estic fent bé?
La meva novia i jo potem unes setmanes que discutim perqué a ella no li agrada deixar-se de parlar amb ningú i jo he hagut de fer per ella, es parla amb un ex que fa l'impossible per tornar amb ella i a mi em molesta perqué jo he deixat de parlar amb amigues meves perqué segons ella son unes tiracañas, sempre li dic i em promet que no li tornarà a parlar però sempre ho acaba fent i ja cansa. AJUDA:(
InterPersonal

Hola GBRL_RE!
La base d'una relació sana és la confiança! Estar amb una persona no hauria d'implicar deixar de parlar amb altres persones, no creus? Si tots dos confieu en vosaltres, teniu clar el que sentiu i que voleu estar junts, hauríeu d'estar tranquils i confiar! Tot això es construeix mútuament. Què és el que us fa patir? Parleu-ne i aclariu quines són les vostres pors i inseguretats.
No podem "tallar les ales" de la persona que està amb nosaltres, perquè si no, no som lliures, i convertim la nostra relació en una fusió de dos plena de desconfiances.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat