Amor
Bona tarda!
Tinc una gran paranoia al meu cap.. Resulta que tinc 16 anys ja i encara no he tingut una parella ni m'he liat amb cap noia.. Tinc unes ganes immenses de tindre parella, però ja no se com buscar-la ni on trobar-la.. Tinc moltíssimes amigues i algunes d'elles m'atrauen ja no sigui per la bellesa si no per com son per dins... Jo tinc un cos completament indesitjable, ja que sóc gras, i la majoria de les noies es fixen en l'exterior i PDF ja no se que fer... No se amb qui em convé ajuntar-me ni trans sols amb quines noies parlar, per que m'ilusiono moltíssim quan penso que hi pot haver una relació però després pasa qualsevol tonteria i ella diu que ja està enamorada o que no li agraden mes grans... Ja no se que fer!
Gràcies!
InterPersonal

Hola Xavi_16!
Que tinguis 16 anys i encara no hagis tingut parella ni t'hagis liat amb cap noia, és més habitual del que et penses. Per tant tranquil! No es tracta d'una carrera on s'hagin de fer les coses abans d'haver complert una certa edat. Així que pressions fora!
Recorda que no podem forçar-ho i sovint quan només estem pendents de trobar a la noia amb la qual estar, no l'acabem trobant. Normalment les coses venen quan un menys s'ho espera. El que sí que és important és que ens estimem i ens acceptem tal com som, i això inclou cuidar-nos i sentir-nos a gust amb nosaltres mateixos. Perquè tot això determinarà el com ens presentem als altres i el que veuen de nosaltres.
No ens agrada que diguis que tens un cos indesitjable! El primer pas implica valorar si pots fer alguna cosa per baixar el pes que dius que tens de més. Parla amb els teus pares i aneu al teu metge de capçalera perquè valori si el teu pes està dins de la normalitat o que pots fer per millorar-ho.
Una abraçada ben forta i endavant!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat