Canah
Tot és molt dificil. Jo l'estimo fins a no poguer mes... ja fa casi 3 anys i aquests em estat bé i malament. Bé perque anavem quedant malament perque ultimament estava molt molt borde amb mi i vaig saber el que pensava de mi i era molt dolent. Jo l'estimo i evidentment no el vull olvidar principalment per que tothom sap que això es impossible gairebé moltes amigues pensen el mateix i secundàriament per que ell em fa sentir el que ningú m'havia fet sentir en la meva vida! Veig que passa de mi però per una l'altre part no ho se veig que em mira molt i tal i ell sap evidentment que l'estimo per que fa 3 mesos li vaig dir amb una carta per el whatsapp i em va contestar super bé ! I l'últim que vull fer és dir-li cara a cara el que sento per ell. Ell li va dir a una altre nena que no canviaria al que sent per mi, però no se sap al futur, per que jo no em vaig enamorar d'ell per que vaig voler i abans ens fèiem més i no m'agradava i mai ho avés penjat. Jo li vull dir cara a cara però no ho se com fer-ho perquè es molt difícil. Jo li dic a les meves amigues que m'ajuden però no ho fan. I jo es que no tinc el valor de dir-li per que quan el veig m'estresso i només dic tonteries i no he trobat el moment ideal. A més mai el veig sol sempre està emboltat de gent i evidenment no li dire davant de ningú per que encara tindria més vergonya. Quee faaaig ajudaaaa
InterPersonal

Hola alien28!
Dius que el que ell pensa de tu és molt dolent, que passa de tu... Si el noi que t'agrada no sent el mateix per tu, potser és millor que facis el possible per posar-te les coses fàcils, buscar la manera de no patir i començar a passar pàgina.
Sabem que les persones que han estat importants en la nostra vida no podem oblidar-les, però sí que podem aconseguir que amb el temps puguem recordar-les sense tant de dolor. Per aconseguir-ho és important que posem distància entre nosaltres perquè vagi refredant-se el que sentim.
Si tens ganes de dir-li el que sents cara a cara, valora les conseqüències i els riscos que s'assumeixen en fer-ho. Si et reafirma que no sent el mateix per tu, és important que ho acceptis i respectis, i aprenguis a conviure amb això. Amb la distància i el temps l'acabaràs "oblidant" i coneixeràs algú que valgui la pena i que t'estimi com tu l'estimaràs a ell. No val la pena patir per algú que no sent el mateix que nosaltres.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat