No tinc bona circulació a les cames, què puc fer?
Hola sóc una nena de 13 anys, des de sempre he tingut una obsessió per la sal, ara ja no tant però crec que aquesta obsessió m'ha afectat a la circulació de les cames. La meva mare em diu que es per això però no n'estic segura, i com que se que la mala circulació es dolenta, pues us demano ajuda. M'agradaria que em digueu trucs per millorar la circulació de les cames, i aliments que també vagin bé.
Gràcies!
Sara Bujalance

Hola! Per millorar la circulació sanguínia és molt important que mengis equilibrat, de tot i variat. Recorda la necessitat de menjar fruites i verdures cada dia, això t'anirà molt bé. També és important que moderis el consum de sal, demana a la mare que no en posi gaire a l'hora de cuinar i procura no afegir-te gaire després a l'hora de menjar-t'ho. És molt important beure prou aigua cada dia per tenir el cos ben hidratat. Una altra cosa que també és fonamental és fer esport, mou-te, camina, puja i baixa escales, fes trajectes curts a peu o en bici i practica algun espot 2 o 3 cops a la setmana, la natació va especialment bé per problemes de circulació. I una altra cosa que també afavorirà una bona circulació és acabar la dutxa tirant-te aigua freda a les cames. Aprofita per posar les cames en alt quan estiguis asseguda o estirada. I molt important també, el tabac i l'alcohol ben lluny, ja que perjudiquen molt la circulació. Molts petons!!