orientació sexual 1234 (és per enrecordar-me)
Hola bon dia,
us escric aquesta consulta perquè últimament tinc molts dubtes. Mai m'he enamorat de ningú, ni d'un noi ni d'una noia. Tinc molts dubtes ja que no sé si sóc hetero, lesbiana o bisexual. A vegades, quan veig pel·lícules (normals, no porno) i hi ha alguna escena picantona entre dues noies em poso calenta i m'imagino al llit amb noies i m'agrada la sensació, el problema és que això també em passa amb nois.
No sóc gaire femenina (per no dir gens) i els meus germans em diuen lesbiana. A mi no m'agrada parlar d'aquest tema amb ningú, ni amb la meva mare, perquè sóc molt tancada. Ho estic passant una mica malament perquè crec que si en el fons sóc lesbiana (que encara no ho sé) no ho vull ni ho voldré acceptar. La meva família m'acceptaria si ho fos, però passaria bastanta vergonya ja que seria l'ovella negra de la família.
En fi que si podeu, doneu-me algun consell per a descobrir (el més abans millor) quina és la meva orientació sexual.
Moltes gràcies guapos
InterPersonal

Hola anooonim!
El que defineix la nostra orientació sexual és de qui ens enamorem, i a l'amor li hem de donar temps i veure de mica en mica de qui ens enamorem (de nois, de noies, de tots dos). Recorda que l'orientació sexual no es tria, i per tant tu no pots escollir si t'agraden els nois o les noies. Per tant, deixa que el temps i les situacions t'ajudin a posar les coses al seu lloc i a definir la teva orientació sexual ;) Tranquil·la que ho aniràs descobrint.
Per una altra banda, està l'atracció i l'excitació, i la podem sentir tant per nois com per noies, ja que quan hi ha un estímul excitant o alguna escena picantona el nostre cap s'activa!
Per tant, no et pressionis per posar-te una etiqueta, dóna't temps per anar-ho descobrint. Recorda que tens dret a poder viure la teva vida de forma lliure i mostrar el teu amor cap a les persones que estimis, i viure l'amor de forma plena, sempre!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat