Necessito,si, engreixar
Hola adolescents,
Suposo que aquesta és una consulta poc realitzada, però necessitava fer-la. Mesuro 1'75 i peso 3 quilos, crec que el meu cos és molt prim i no m'agrada molt. Tinc unes cames prou llargues, però clar, el meu cos està desproporcionat. Intento engreixar, però sempre acabo pesant el mateix i ja no sé que fer. Em podeu aconsellar per que pugui engreixar? GRÀCIES 😘
Sara Bujalance

Hola Sanstyles!
Entenc com et sents. La veritat és que per a algunes persones engreixar no és gens fàcil, degut a que la seva genètica és de ser prims i per molt que s'esforcen no guanyen quilos, com sembla ser el teu cas. De la mateixa manera que no hi ha cap aliment que ajudi a aprimar, tampoc hi ha cap aliment que ajudi a engreixar (a vegades hi ha persones que intenten engreixar a base de dolços, fast food i bolleria, però no és bona idea perquè abusar d'aquests aliments pot provocar diabetis, colesterol, etc. i tot i així pots trobar-te que no engreixes), per això la clau resideix en menjar de forma equilibrada. El millor que pots fer és mirar de menjar de tot, variat, suficient (sense passar gana) i molt important, fes esport. L'esport t'ajudarà a veure't millor i més en forma tot i no guanyar pes. Qualsevol esport que t'agradi t'anirà bé, així que fes aquells amb els que t'ho passi bé. El més important és que siguis constant i en facis 2 o 3 cops a la setmana.
Molts petons!!