no em sento bé amb mi mateixa.
hola, tinc 16 anys i em sento gorda, peso 50kg i medeixo 1'56, tinc els pits caiguts, faig molt esport i menjo saludablement, com puc fer per a que els pits no estiguin caiguts?
InterPersonal

Hola Ana!
Per l'edat que tens i el pes i altura que ens indiques t'hem de dir que tens un pes adequat! Recorda que és important que mantinguis una dieta variada i equilibrada, i que no deixis de fer esport, això t'ajudarà a tenir una bona salut i a mantenir el teu cos en forma!
Si tens els pits grans la gravetat juga en contra i sempre tendiran a anar una mica avall, però això no vol dir que no siguin bonics igualment!! La forma dels pits és diferent en cada noia, i sempre veiem coses que no ens agraden però és important estimar-se i buscar aquelles coses que ens fan sentir bé! ;)
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat