Jo encara l'estimo pero ell esta amb una altre
Vaig estar amb un noi durant aproximadament mig any, ens estimavem moltissim, pero ens barallavem massa, vam acabar tallant per una tonteria encara que ens seguiem estimant, ell semblava que ja s'havia oblidat de mi i es va liar amb una altre, tres mesos després jo em vaig liar amb un amic seu. El meu ex es va emfadar moltisim amb mi i em va dir que al ser la seva exnovia algo sempre quedava, un mes despres vam tenir la mateixa conversa i em va dir el mateix, que algo sempre quedava i li molestaria que estigues amb un altre, pero ell esta amb una altre. Jo encara l'estimo, cosa que ell sap, pero ell segueix amb l'altre noia encara que diu que mai la estimara com a mi, que faig?
Siusplau vull que tot aixo sigui anonim, nomes vull ajuda
InterPersonal

Hola acabadissima!
Si ja no sou parella, tots dos teniu dret a refer les vostres vides, no creus? Planteja't per què ell sí que pot estar amb una altra i tu no?
Potser hauríeu de parlar-ne i establir si voleu tornar-ho a intentar o preferiu quedar com amics. Si la segona opció és la que de moment guanya, respecteu que pugueu estar amb altres persones, ja que no té massa sentit que estiguis esperant que ell ho deixi amb aquesta noia per veure si ara vol tornar a estar amb tu.
Recorda que tots som lliures d'estar i fer allò que vulguem, sempre respectant a les persones que tenim al nostre voltant.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat