La nostra amistat ha posat fi per culpa de...
Hola, ja fa uns mesos que la meva millor amiga i jo ja no connectem tant com abans.
Fa moltíssims anys que som molt amigues i durant tot aquest temps ha anat perfecte, però ara res va com abans.
Ella té una mare molt controladora, no la deix quedar, no la deix anar de festa, no la deix ni quedar-se a dormir a casa meva, ha d'apagar el mòbil a les 23 hores, i això en part crec que en té la culpa de la nostra separació. A ella i a mi ens agradaven les mateixes coses, però ara la cosa a canviat: a ella li agrada més quedar-se a casa, mentre què a mi m'agrada més sortir de festa, empalmades...
Jo sempre li dic que necessito a algú que pugui venir a casa meva quan estigui trista, a algú amb qui pugui parlar fins les tantes de la nit... I tinc la sensació què amb ella no hi puc comptar per fer res de tot això.
Ella intenta què tot això funcioni, però jo veig que aquesta amistat no va a ningun lloc... Necessito ajuda i què em diguis què seria el correcte: deixar què aquesta amistat s'acabi de destruir o insistir-hi?
InterPersonal

Hola aideeta!
Cada persona és com és i cada un de nosaltres tenim les nostres circumstàncies. Fixa't que ens expliques que ella fa tot el possible perquè la vostra amistat funcioni, i no poder sortir de festa o estar parlant amb tu fins a les tantes de la nit no depèn d'ella...
Li has preguntat com ho porta? Com ho veu ella? Una bona amistat ha d'estar en els moments bons i no tan bons, acceptar les circumstàncies de cada moment i adaptar-se a elles.
Per què no ho parles amb ella? El que també pots fer és ampliar el teu cercle d'amistats per conèixer altra gent amb la qual puguis compartir aquests plans que et ve de gust fer. Recorda que tenir diferents amigues no és incompatible! ;)
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la teva consulta!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat