Instagram😍
M'he creat un compte de instagram fent-me passar per ser una altre persona guapa per parlar amb el noi que m'agrada i així tingui el seu número. Un cop ja tenia un usuari i contrasenya....li vaig obrir-li al noi que m'agrada per direct, em va demanar que li passes fotos meves perquè no em coneixia(normal, perquè em feia passar per una altre persona)
Li vaig semblar guapa, vam estar parlant i em va demanar el meu whatsapp. Jo li vaig dir que per nadal tindria mòbil i que quan el tingui li donaré el meu número. El cas és que fins aquí tot està perfecte. Ell no sap qui sóc enrealitat. Vull saber la teva opinió. Què opines? La estic cagaant? Li dic qui sóc realment..?
Ajuda siusplauu❤️(Jo només m'he fet passar per ser una persona guapa i així per fi ja tingués el seu número, ja que ell només li dona el seu número a les noies que li semblen guapes).
InterPersonal

Hola Anònimaaaa💕!
No creiem que aquesta sigui la millor manera per iniciar una relació, no creus? Recorda que la confiança i anar amb la veritat des del començament és bàsic! Nosaltres sempre som partidàries de la sinceritat!
Pensa que arribarà un moment que li hauràs de dir qui ets, no? Ja que si segueixes fingint ser qui no ets, arribarà un punt que la "relació" no podrà anar més enllà de la part virtual, i no té massa sentit... Reflexiona si té sentit seguir amb tot això!
Recorda que ser guapa o no ser-ho és molt relatiu, i per gustos colors. Si ell només vol donar el seu telèfon a les noies que li semblen guapes, que ho faci! Recorda que el que ens acaba enamorant de les persones no és només el físic, sinó que hi ha moltes altres coses ben importants.
Per últim, no oblidis que és molt important que tu mateixa t'estimis tal com ets!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat