Depressió
Hola,
No tinc amics, no sé que fer, i necessito a algu per a contar-li tot el que me passa, odio veure la gent que esta en los seus amics, no ho soporto, ploro moltissimes vegades al dia quan penso en aixo, me fa mal mirar el whatsapp per exemple i veure que no tinc cap missatge de ningú, només m'obrin quan necessiten la meua ajuda, i jo sempre els ajudo, i ja no puc mes. Estic pensant en suicidar-me.. ajudeu-me perfavor
InterPersonal

Hola UnAltreNoi!
Recorda que durant l'adolescència els canvis d'humor són molt freqüents, i que és normal que en alguns moments puguem sentir-nos sols o tristos... però creu-nos que no serà sempre així, que trobaràs una sortida i que les coses seran diferents, no et rendeixis sense lluitar!
Et recomanem que intentis ampliar el teu cercle d'amistat. Busca alguna activitat que t'agradi, la que sigui: escalada, bàsquet, dansa, castellers, cantar... un cop tinguis clar que vols fer, apunta-t'hi! Aquesta és una manera fantàstica per conèixer gent mentre t'ho passes bé!
Pensa que tot en aquesta vida té solució i l'única cosa que no en té és la mort. Tens molta vida per davant i l'has de gaudir! Parla amb algun adult de confiança (els teus pares, algun familiar), t'ajudaran a superar aquests moments difícils pels quals estàs passant, tots ells t'estimen i volen el millor per tu, confia en ells! Si sol no pots, demana ajuda! No deixis que la desesperança et guanyi!
Una abraçada ben forta i endavant!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat