Aquell noi...
Hola tinc un dilema i és que fa un parell de mesos vaig coneixer a un noi dos anys més petit que jo, i la meva millor amiga i jo feiam conya amb ell, i el seu amic. Però un dia em van passar el seu numero i vam començar a parlar per wassap, des de llavors les conversacions i tot han fet que hi comenci ha haver-hi "papallones" dintre meu, sempre al insti busco la seva mirada i quan la trobo ell també està mirant, això pot significar alguna cosa? A més ell es bastant tímid quan parla amb mi, però jo el trobo monissim. No ho sap ningú, perquè si no em passarà com sempre i ho sabrà tothom. No se que fer!!! Em podrieu donar algun consell??
InterPersonal

Hola Catherine!
Sembla que tots dos us busqueu amb les mirades, això és bon senyal!
Pensa que no ho ha de saber ningú si tu no ho vols, de fet a l'única persona que li pot interessar és a ell mateix, no creus?
Valora en quin punt està la vostra relació d'amistat, entenem que cada cop heu anat agafant més confiança via WhatsApp, i pensa si et ve de gust fer un pas més. Heu parlat mai dels vostres sentiments? Perquè no li proposes quedar un dia? Recorda que el cara a cara també és important, així us coneixeu millor i vas tenint més clar què fer.
Esperem que us vagi molt i molt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat