Com puc recuperar-la?
Holaaa! Si us plau responeu!
Fa dies que estic pensant molt en com puc recuperar una antiga amistat, crec que es molt bona amistat, perquè ens barallavem sovint però ho arreglavem de seguida, d'aquesta manera les dos sabiem el que opinavem, el que passa és que la "meva amiga", quan té a algú millor, no ho dubta, i se'n va amb la persona millor que jo, això fa molta rabia. (Això ho feia l'any passat). Ara mateix parlem normal, no com si ens fessim molt. Però m'encantaria tornar a ser amiga seva, perquè era una de les uniques persones amb les que podia confiar, i si que ella em va fallar molts cops, però jo també ho vaig fer. A més era una persona que m'aguantava en els pitjors moments, ja que jo tinc un caràcter molt difícil i em costa trobar a gent que em suporti. La majoria de suposades amigues només estan amb mi en els millors moments...
Podrieu donarme consell si us plau? Moltees gracies!
InterPersonal

Hola Lovely!
Has provat de dir-li tot això que ens expliques a ella? Si et mostres sincera i li mostres els teus sentiments, segur que en podeu parlar amb tranquil·litat i veure si podeu recuperar aquesta amistat que teníeu. Pensa que no podem forçar-ho, ha de ser quelcom que sorgeixi de mica en mica, amb el temps.
Així doncs, la nostra recomanació és que ho puguis parlar amb ella, que li diguis que t'encantaria tornar a ser amiga seva, com abans, que és una de les úniques persones en la qual pots confiar, etc.
Esperem que pugueu recuperar aquesta amistat que per tu era tan important!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat