Petites coses de la vida1
Hooola, bones de nou. Mira esque nose el meu caracter no el se del tot, per exemple, quan em pregunten quina personalitat tinc no la sé, però, estic canviant. D'altra banda, vull aconseguir molts amics, però, nose com fer-ho, totes les meves amigues en tenen moltes de fora del cole, però quan vaig a les activitats extraescolars nose que fer per caure bé i treure un bon tema de conversa...Em pots ajudar?
InterPersonal

ola Danceordie?. Sóc l'Assumpta.
Buff...no pensis pas que és fàcil de conèixer-se a un/a mateixa eh...La majoria de gent ens hi passem tota la vida intentant conèixer-nos. A la teva edat, a més, estàs passant per moments de canvis molt importants a la vida, no només físics sino també psicològics, de valors, etc. Per tant, és normal que de vegades no sàpigues ben bé qui ets, com ets o passis per estats d'ànim variables. Lo dels amics està bé, i és important de tenir-ne (a la teva edat se li dóna molt valor a les amistats). Però no hi ha un termòmetre o un baròmetre que mesuri la quantitat d'amics que s'han de tenir. Depèn de moltes coses, entre elles el caràcter. No et preocupis si et sents una mica insegura o amb certa dificultat per entrar en contacte amb les persones. Has de saber que hi ha gent més tímida i d'altra que és més oberta. Però també és una cosa que pot canviar amb l'edat i que es pot treballar si veus que et dificulta molt les coses. Per últim, temes de conversa??? Buff!. Agafa un llapis o boli i un paper i comença a escriure, ja veuràs com te'n surten un munt, llegeix-te l'actualitat d'adolescents.cat, etc. .Ji, ji, ji.
Gràcies per la teva confiança. Espero haver-te ajudat.
www.interpersonal.cat