Responeu aquest cop si us plau
Hola!
El meu problema és que fa 1 any i mig que m'agrada un que vaig coneixer l'estiu passat, vam estar a punt de tenir i algo i teniem molt bona relacio, pero per una tonteria vam parar de parlar, a vegades quan ens trobem ens saludem i això però no tenim conversa ni res, l'ultim cop que el vaig veure em va somriure i es que no se que fer, perquè des de que el vaig conexer no me olvidat d'ell, no puc parar de pensar en ell i segur que a ell no l'importo, m'agradaria moltissim obrir-lo però es que em fa por a ser rebutjada o a que no em respongui o em respongui aixi avurrit.
És que la veritat és que no puc parar de pensar en ell i mira que ja no parlem ni res però es inevitable.
Em podrieu donar consells per olvidar-lo o per intentar parlar amb ell si us plau? El problema és que som de diferent poble i no ens veiem gaire...
Moltisimes graciies!
InterPersonal

Hola Lovely!
En primer lloc hauries de saber si vols oblidar-lo o intentar recuperar el contacte amb ell.
No sabem quina va ser aquesta tonteria que va fer que deixéssiu de parlar, però creus que té solució? Si és que si, no perds res en intentar tornar a parlar amb ell, no creus? Plantejat que és el pitjor que pot passar si fas el pas... que no et contesti, que et rebutgi, que et respongui avorrit? Si això passés, el problema el té ell, no tu. Ja que tu podràs quedar-te tranquil·la que per part teva ho has intentat. Recorda que no podem forçar que les altres persones pensin o vulguin el mateix que nosaltres.
Per tant, posa en una balança els beneficis i riscos de tornar a recuperar el contacte, i decideix què vols fer!
Si pel contrari et pesa més el risc que tot plegat suposa i el que vols és oblidar-lo, el millor que pots fer és posar distància entre vosaltres, això vol dir, intenta saber el menys sobre ell, no mirar si està connectat, que penja a les xarxes socials, etc. Sabem que no serà fàcil, però aquesta és l'única manera que tens perquè els teus sentiments vagin refredant-se!
Triïs el que triïs esperem que us vagi molt i molt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat