L' Amistat
Hola Adolescents !!
Necessito ajuda, fa uns dies que unes noies de la meva classe no deixen de dir mentires sobre el meu grup d'amigues i de mi, i son mentides que fan mal, molt de mal. Ja que li hi han mentit al meu millor amic, i ell seu ha cregut el que li havien dit. Ell no ha volgut raonar-ho i s'ha enfadat amb mi. Estic un poc trista, ja que trobo que jo no he fet res dolent a ningú i menys a ell, que es el meu millor amic i me l'estimo moltíssim. Que puc fer, per a que ell hem cregue, o que les noies aquestes hem deixen de molestar, això si deixant-li les coses ben clares, ja el ho he dit de tot però se ho han passat pel forro.
Gràcies!! :)
InterPersonal

Hola Andy!
Una relació d'amistat s'ha de basar en la confiança, i si ell és amic teu, pensem que hauria d'escoltar-te i valorar el que li estàs dient. Si ha optat per creure les mentides que diuen sobre tu, el problema el té ell no tu, ja que no oblidis que tu no has fet res dolent, d'acord?
Estaria bé que poguessis parlar amb aquestes noies que diuen mentides sobre tu, però si no et fan cas i continuen parlant malament de tu sempre pots comentar-ho amb el teu tutor/a perquè aturi aquesta situació injusta i que t'està fent patir. No ho permetis i si cal, que algun adult de confiança t'ajudi a frenar-ho!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la teva consulta.
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat