Sense saber que fer
Hola, la questió esque estic pillada per dos tios.
Tot va començar amb un (el Marc) que aquet es va enamorar de mi, segons diu ell, i jo nose que fer perque no el coneixo prou i el tio vol alguna cosa seria. La setmana pasada ens vem liar pero no vaig notar res d'enamorada i despres està l'Àlex, un amic de la meva millor amiga que es vol liar amb mi (el pla era que d'aqui 2 setmanes a un cumple ens liem) ami em sembla molt monu i es super majo. en fi que nose a quin dels 2 triar, ajuda siusplaau
InterPersonal

Hola anonim!
Ens dóna la sensació que no tens massa clar que és el que sents. Llegint-te ens sembla que en Marc no el coneixes prou com per saber si vols alguna cosa més o no, per tant no tinguis pressa, que ell vulgui alguna cosa seria, no vol dir que tu també hagis de voler. Dóna't temps per descobrir si realment et ve de gust o prefereixes quedar com a amics.
Pel que fa a l'Àlex expliques que ell vol liar-se amb tu, però tu et vols liar amb ell? És important que tots dos en tingueu ganes, ja que no val que només sigui ell el que vol, la teva opinió també compte!
Així doncs, la nostra recomanació és que els coneguis millor a tots dos, això t'ajudarà a aclarir-te i saber a quin dels dos triar, o si finalment no vols res amb cap d'ells. No tinguis pressa, tu sola ho descobriràs!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat