10 anys, ja no puc mès
Hola,
porto 10 anys fent un esport que m'encanta, però desde aquest anys que faig trecer d'ESO necesito tenir mès temps. tinc entrenament cada dia de la setmana i casi mai tinc un dia per descansar.
ho full deixar, peroò normalment la gent ho deixa habans de batxillerat (per tema d'estudis i tot això) però jo ho vull deixar de cara a l'any vinent. El meu entrenador m'ha dit que si no volia que no fesi curses, peroò jo no em conformo nomes amb això, necesito parar, peroò els meus pares no m'entenen.
que puc fer?
InterPersonal

Hola invisible!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga del servei de Consulta Jove d'InterPersonal i de l'IESP. Moltes gràcies per la confiança!
Intenta tornar a parlar amb els teus pares, de forma tranquil·la explica com et sents i com t'agradaria gestionar-ho de cara a l'any vinent per no anar tan atabalada. És important que també els escoltis i valoris les opcions que ells et plantegin.
Potser el que podries fer és reduir el temps que hi vas per no deixar-ho de cop i fer-ho més gradualment, per exemple, en lloc d'anar-hi 5 dies a la setmana anar-hi 3, d'aquesta manera si vols tornar-hi, no et costarà tant.
Una abraçada ben forta!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat