Panxaaa
He llegit altres consells i altres consultes sobre el tema. Pero es que estic DESESPERADA.
Tinc tretze anys i tinc panxa, (per ser exactes tres "mitxelins").
Faig sis hores d'esport a la setmana durant tot l'any.
Menjo 5 apats diaris sempre.
I tinc un dieta moooooolt equilibrada, a mes menjo molta fruita i verduar perque m'encanta.
pero encara en tinc.
una amiga em recomanar una medicacio "Pure Cambogia Ultra". No se que fer.
Estic tan deseperada que ho he pensat. Que faig???
Sara Bujalance

Hola! NO prenguis cap medicament!!!! És MOLT perillós! Tot aquest tipus de pastilles "miraculoses" acostumen a produir efectes secundaris perjudicials per a la salut i, a més, són fraudulentes perquè no aconsegueixen la pèrdua de pes que prometen, així que no les prenguis! El millor que pots fer és tenir paciència, encara ets molt joveneta i el teu cos està madurant. Amb 13 anys és normal tenir panxa i una cintura ampla, a mida que vagis creixent la teva cintura s'afinarà i la panxa es reduirà. Mentrestant el que pots és continuar menjant com fas, fent esport i, si pots, fer exercicis amb un hula-hop (va molt bé per la panxa i la cintura), abdominals i exercicis com aquests:
Molts petons!!